Αστική γραμμή 84 - «όποτε θέλει έρχεται,όποτε θέλει δεν έρχεται»
Πολλά είναι τα παράπονα-καταγγελίες που δέχεται καθημερινά το PostNews για την αστική γραμμή 84, που συνδέει τα τρία χωριά με την Θεσσαλονίκη. Η γραμμή αυτή εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες κατοίκους του παλιού δήμου Μυγδονίας και σίγουρα τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια σχετική αύξηση των χρηστών,λόγω της οικονομικής κρίσης που πλήττει την χώρα μας.
Όμως το πρόβλημα σίγουρα δεν είναι αυτό,αλλά η μεγάλη χρονική καθυστέρηση μεταξύ των δρομολογίων. «όποτε θέλει έρχεται, όποτε θέλει δεν έρχεται»αυτή είναι μια χαρακτηριστική φράση που τόνισε αναγνώστης του PostNews στο μήνυμά του. Ωστόσο,δεν υπάρχει και καμία σχετική ανακοίνωση από την διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ για την καθυστέρηση του λεωφορείου.Οι δημότες αναγκάζονται να περιμένουν παραπάνω από μια ΄ώρα στην στάση και να πάνε αργοπορημένοι στις δουλειές τους. Κάποιες φορές η βροχή και το κρύο είναι ένας ακόμα παράγοντας για παραπάνω σύγχυση και θυμό των επιβατών.Η απάντηση των οδηγών του λεωφορείου είναι, ότι «εμείς δεν είμαστε υπεύθυνοι,πάρτε τηλέφωνο στα κεντρικά».
Ακόμα ένας αναγνώστης του site έρχεται να ολοκληρώσει το Καρέ των παραπόνων με μια δίκη του ιστορία.«Το πρωί του Σαββάτου περίμενα παραπάνω από δυο ώρες στον τερματικό σταθμό Μελισσοχωρίου για να περάσει το λεωφορείο και να πάω στην δουλειά μου. Δεν πέρασε μέσα σε αυτές τις δύο ώρες και για ακόμη μια φορά πήγα καθυστερημένα στην εργασία μου.Έπρεπε να απολογηθώ και στα αφεντικά μου για την καθυστέρηση.»Αυτά τόνισε στο PostNews o Δ.Π κάτοικος Μελισσοχωρίου.
Πρέπει να δοθεί μια άμεση και οριστική λύση στο χρόνιο αυτό πρόβλημα των δημοτών.
Όμως το πρόβλημα σίγουρα δεν είναι αυτό,αλλά η μεγάλη χρονική καθυστέρηση μεταξύ των δρομολογίων. «όποτε θέλει έρχεται, όποτε θέλει δεν έρχεται»αυτή είναι μια χαρακτηριστική φράση που τόνισε αναγνώστης του PostNews στο μήνυμά του. Ωστόσο,δεν υπάρχει και καμία σχετική ανακοίνωση από την διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ για την καθυστέρηση του λεωφορείου.Οι δημότες αναγκάζονται να περιμένουν παραπάνω από μια ΄ώρα στην στάση και να πάνε αργοπορημένοι στις δουλειές τους. Κάποιες φορές η βροχή και το κρύο είναι ένας ακόμα παράγοντας για παραπάνω σύγχυση και θυμό των επιβατών.Η απάντηση των οδηγών του λεωφορείου είναι, ότι «εμείς δεν είμαστε υπεύθυνοι,πάρτε τηλέφωνο στα κεντρικά».
Ακόμα ένας αναγνώστης του site έρχεται να ολοκληρώσει το Καρέ των παραπόνων με μια δίκη του ιστορία.«Το πρωί του Σαββάτου περίμενα παραπάνω από δυο ώρες στον τερματικό σταθμό Μελισσοχωρίου για να περάσει το λεωφορείο και να πάω στην δουλειά μου. Δεν πέρασε μέσα σε αυτές τις δύο ώρες και για ακόμη μια φορά πήγα καθυστερημένα στην εργασία μου.Έπρεπε να απολογηθώ και στα αφεντικά μου για την καθυστέρηση.»Αυτά τόνισε στο PostNews o Δ.Π κάτοικος Μελισσοχωρίου.
Πρέπει να δοθεί μια άμεση και οριστική λύση στο χρόνιο αυτό πρόβλημα των δημοτών.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου